Nöjd

Jag har kommit till det stadiet i livet att jag känner mig nöjd, nöjd med hur jag ser ut och hur livet blir. men just det där att vara nöjd med hur ja ser ut är nästan det viktigaste. Jag har alltid sett mig själv som ful, har någon sagt att jag är snygg har jag trott de skämtat osv. Idag kan jag istället säga tack och jag tror dessutom på vad dem säger. det känns skönt. Livet är för kort för att man ska gå runt och tycka illa om sig själv. Livet är för kort för det mesta men ja, ni fattar :D
Och vad gäller livet, så är det kanske inte som jag planerat, men det funkar. Det gäller att göra det bästa av situationen. Jag har en underbar son, underbara katter och ett underbart liv på många sätt. Självklart kunde mycket varit bättre, det ska jag inte sticka under stolen med, men ska man envisas med att se allt negativt istället för positivt så går man under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0