man vet vilka man har

vid en så stor grej som t. ex ett uppbrott vet man verkligen vilka man har. Jag har otroligt många som ställer upp för mig, är jag ledsen vet jag flera jag kan ringa. Det enda jag hoppas är att dessa personer känner lika som mig. En som jag verkligen känner mig glad att jag har i mitt liv är Grann(a)Anna (även om jag är glad över många fler också). Innan flytten umgicks vi, men inte så mycket som nu. Men hon var en av de första jag berättade för om uppbrottet och det är hon som alltid lyssnar på vad jag har att berätta. Vänskapen har funnits ett tag, men nu har den stärkts och jag är så glad att jag har en underbar person som bor så nära.
Jag är på tok för gammal för att prata om "bästisar" men jag skiljer på¨kompisar, vänner och nära vänner. Och nu har jag verkligen förstått vilka som hör hemma i vilken kategori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0