Inte som det var tänkt

Sommaren blev inte som den var tänkt. Andra juni gjorde jag och Peter slut. Det kom egentligen som en blixt från klar himmel, men ja, det var nog så det var meningen. Men fortfarande var det inte planen. Jag skulle åka till Härnösand med P och C för att hälsa på P's bror, vi skulle även åka till Örebro och hälsa på iida, så blev det ju inte. eller ja, jag var ju till iida under midsommar.
Istället har jag sedan midsommar inte varit utanför Karlstads gränser fram till i söndags.
Men ändå är jag nöjd med hur sommaren blivit. Jag umgås med vänner och familj som gör mig lycklig, och världens gulligaste trotsiga unge som jag älskar mer än allt annat lyser upp även de tråkigaste dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0