Här står jag

här står jag och får svara på frågorna. Du förstår inte att jag också sitter i skiten på grund av dig. Vad tror du grannarna tycker om mig nu? "Åh nej det är ju hon som hade fest så någon hoppade på min bil". Jag ska vara GLAD om de kan tänka sig att glömma detta snart, men tänk om de inte gör det?

Jovisst du erbjöd mig en ursäkt, men du skulle aldrig ta på dig skulden. Javisst, vi kör på att du blev uppretad, det är fortfarande inte en ursäkt eller ens en förklaring. Jag har också blivit uppretad av folk men inte fan har jag hoppat på bilar. Det finns ingen att klandra mer än dig själv. Blir du så efter att ha druckit alkohol kanske du skulle ta o sluta dricka alkohol.

Jag är otroligt öppen i det här inlägget för först idag insåg jag skiten jag sitter i, tack vare dig. Och det enda du ber om ursäkt för är att du förstörde kvällen, du förstörde kanske min relation med grannarna, inte fan ber du om ursäkt för det. Jag kan förstå att du flyr, alla vet ju vem som gjorde det och de vet ju att du knappast har råd att betala.

Jag sjunker inte till den nivån att det förekommer skitsnack eller liknande. Men det här är inte skitsnack, du har förstört mer än du förstår och du tar så jävla lätt på allt. Men nu är det slut med det här, jag ska omge mig med folk som ger energi, inte tar. Hoppas du gjort rätt val för risken finns att du en dag står ensam pågrund av det. Den dagen räcker inga ursäkter för min del i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Giia

Skönt att du får ut en del av det. Jag ska också ta och skriva av mig i bloggen. Jag tänkte inte göra det, men när jag såg att han öppet skyllt på mig för att djurskyddet var hem till honom då gör jag lika dant. Det må vara jag som anmält honom, men det är inte jag som misskött mina husdjur. Kommer inte nämna era namn, men hans namn kommer då stå där klart och tydligt.

2011-08-16 @ 19:28:24
URL: http://idagabrielle.blogg.se/
Postat av: Tommy

Det är förbannat kul för dig att bestämma vilken grad av sätt jag ser på detta. Du vet inte ett skit om hur jag känner, så sitt inte och predika om det. Jag har inte skyllt ifrån mig, jag har tagit på mig ansvaret, jag har bara inkluderat en bidragande faktor. - INTE skyllt ifrån mig. Och ja om du nu har så stora problem med saker och ting och är så rädd för vad grannarna tycker, borde du ju själv kanske inte dricka var och varannan dag? Jag insåg att det jag gjorde var fel och vad alkoholen kan göra med mig. Frågan är om du själv har en sådan insikt på dig.

2011-08-16 @ 19:50:34
Postat av: sandra nensen

förstår att du är arg om nån hoppar på dina grannars bilar och spökar ut sig fy fan va pinsamt!!

Dock tänker jag inte lägga mig i det andra för det vet jag ingenting om!

2011-08-17 @ 20:52:07
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0