Happ

Igår krånglade Charlie när han skulle sova, nattningen tog två timmar och ja det var inte sååå kul. Så idag skulle jag testa att hoppa över middagsvilan o se om det blev bättre. Tyvärr så somnade han iaf, men fick inte sova lika länge. Men ja, det tog två timmar idag också. Så imorgon blire att vara vaken hela dagen för lille plutten, för detta är alltså tredje dagen med jobbig nattning. I onsdags trodde jag det berodde på att Peter varit här osv, men ja, det verkar ju inte som det beror på det.

Idag har vi varit på promenad med Anna och Sixten, sen följde vi med henne till Bergvik så jag kunde passa vovven medan hon handlade en skinnjacka. Då såg jag ICAs reklam om billiga blöjor så vi stannade kvar för att handla när Anna och Sixten (vovven alltså) åkte hem. Tror ni jag köpte blöjor? Nej precis. Men köpte mat iaf ;D

Sen kom regnet så det blev mest innelek idag. Sen tog Charlie som sagt evigheter på sig att somna :P Nu äter jag gowdis ;D Mums. Just nu i denna sekund njuter jag faktiskt av att vara själv, äter godis, ser på CSI och surfar. Ingen ork till att vara social så det är ju lika bra att jag har en osocial kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0