Gårdagen

Igår firades Linn, vi började med lite förfest hos Jimmy innan vi fortsatte till Bunkern. Det är en studentpub och jag var inte medlem men ville ju självklart bli. Då ska man visa upp något som bevisar att man är student. Tyvärr kunde jag inte detta. Då började utfrågningen och först var det vilket program jag gick, sa då att jag gick lärarutbildningen och allt det där. Då bad han mig nämna två lärare som jag ska ha, sa då att jag inte kan det (kunde ju säkert ljugit och sagt de jag hade förra året) men sa att jag kunde nämna förra årets, rabblade då snabbt som fan upp tre lärare innan han räckte kortet och sa välkommen :P
Vi var där ett par timmar innan vi åkte in till Ankan, så kom även två till som Linn o Jimmy kände :) Jag gick dock hem tidigt och det känns som ett bra beslut för idag mår jag över förväntan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0