Gårdagen

Kände igår att jag behövde göra något och visste att Pernilla ville ut så bjöd hit henne :) Hon hade med två kompisar också :) Vi satt här och tjötade lite innan vi åkte in till stan, det var fattiga människor vi hade med oss så vi var tvugna att gå in innan tio. Ej att rekomendera ;D Ankan är stendött fram till klockan 12 typ (varför man sen betalar 80 spänn för att vara där i två timmar vette fan) :P

Men när folket började komma var det trevligt, kul att träffa sånna man umgicks med för evigheter sedan. Sånt är kul. Jag är inte ute för att supa och härja utan för att träffa folk helt enkelt. Åkte hem med halv tre bussen och kom hem för att inse att någon lämnat balkongdörren öppen. Självklart hade Turbo rymt. Men han satt så fint vid balkongen och väntade och gnällde så det var lätt att få in honom som tur är. Jobbigt ändå men ja. Blir att näta in balkongen snart.


En helt klart trevlig kväll ändå :) Idag fick jag hem Charlie :) Han var inte helt sugen på det dock, han skrek när han såg mig, men antagligen handlade det om att han ville inte att Peter skulle åka. idag har vi inte gjort mkt, bara myst och haft oss :) Sen var vi till affären, Charlie gick nästan hela vägen från Våxnäs till Gruvlyckan, det var riktigt bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0