Du skapar din egen lycka

Det tror jag starkt på. Självklart kan någon annan GE en lycka, men man måste skapa den själv också. Jag gör allt jag kan för att jag ska vara lycklig och det tror jag också att jag är. Självklart vore det skönt att dela lyckan med någon, men det kommer, det kommer :) Just nu njuter jag lite av att bara behöva bry mig om mig och Charlie. Samt katterna då :)
Det enda som kan vara lite tråkigt är ju kvällarna när jag bara sitter här hemma, men snart har jag ju massa kurslitteratur att läsa så det ska nog gå bra :D sen har jag mina underbara vänner, grannar och familj som också gör mig lycklig :) Deras stöd gör att jag kan känna mig lycklig i mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0