Dagen :D

Började dagen med att gå till tvättstugan med den jävla tvättkorgen. Vad händer, jo jag inser att jag har ju inte bokat 10-14 utan 14-18 :P Bara att gå tillbaka med tvätten det :P Sen gick vi till Anna och följde med henne till Bergvik för att köpa kattsand. Sen skulle hon på möte så vi gick hem, åt lunch och Charlie sov. Väcke honom för att gå till tvättstugan men han var mer sugen på att vara med Anna så direkt efter att vi lagt i maskinerna så gick vi till Anna. Charlie lekte med Lukas och vi fick mat :) Sen sprang jag ned till tvättstugan medan Anna gjorde iordning barnen för att gå ut :) Sen var vi ute ett tag :)
Billy, Giia, Tindra och Thor var förbi en snabbsväng också :D Men vi lär se mer av dem i veckan :D Efter lite fika så gick vi till varsina lägenheter ;D Charlie och jag fixade tvätten och nu ligger han och sover :) Ska snart börja plugga också, deadline fredag så det är lite eld i baken ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0