Dagen :D

Idag har jag o Charlie varit till IKEA med mamma och Maja :) vi fick lunch i form av köttbullar :D Sen var vi med dem till bergvik också :D

Sen åkte jag och Charlie hem, och han började fråga efter Anna och Lukas så vi fixade playdate med dem :D dock var barnen på sitt BÄSTA humör, mkt pass på dem blev det. Charlie slog Lukas o hade sig. Anna bjöd på mat och sen gick vi till Netto. där var barnen på ännu bättre humör, usch vad trötta vi blev :P Men Charlie fick en bilar-tavla av Anna som han blev jätteglad för :)


Charlie somnade i tid idag med, tredje dagen i rad, lika många dagar som han somnade knepigt så vi får se hur det går imorgon :) Imorgon ska jag även få passa världens bästa Lukas :D Blir toppen det :D

Det är bara måndag men ändå är hela helgen planerad haha ;D Så de kan va ;D Underbart :D Tycker om att vara sysselsatt :D Sitter ju hemma själv på kvällarna och kan ju inte direkt få kompisar att komma över varje kväll så jag tar varje chans jag kan att vara social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0