Andan i halsen

Var ju till pappas och Liselottes stuga igår med Charlie. Underbart att komma undan ett tag och kunna bara ta det lite lugnt medan någon annan underhåller Charlie. Sen är han ganska bra på att underhålla sig själv där, även om jag tror pappa o Liselotte kommer få plocka många stenar ur gräsmattan. Charlie älskar att leka med deras grusgång ;D

Ibland blir man dock föör lat och tror att någon annan har koll. Detta hände igår och Charlie föll ned från pappas trapp ned mot stenplattor. Antagligen höll han på att klättra ned och föll då antagligen bara en meter ungefär, annars kunde det blivit två meter lätt. Jag o Liselotte satt på uteplatsen och hörde dunsen så jag sprang så fort jag kunde, och där låg han gråtandes och fulla ansiktet fullt av skrapsår. Men det gick bra, lite snuttefilt och glass så var han nöjd och ville fortsätta leka. De säger ju att man ska hålla koll om de vill sova med en gång efter men det var han inte intresserad av, han ville hellre fortsätta leka och ramla igen :P

Men ja, just då hade jag andan i halsen, o det var värre för pappa, han tycker inte om när Charlie slår sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0