Trehjuling!

Nästa månad får Charlie en trehjuling har jag bestämt! Man skulle ju kunna vänta till hans födelsedag men man kan ju börja cykla långt tidigare. T. ex skulle han ju kunna cykla till förskolan med den jag tittat ut. För jag har tittat på en sån här;
så det finns en handtag för mig och Peter att hålla i :) Tror den kommer bli toppen! Sen nästa sommar blir det nog en balans/springcykel. De kostar inte så mycket ändå, denna hittade jag på Lekmer.se men ska kolla Coop och så innan vi beställer :)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Annars rekommenderar jag sparkcykel. En sådann med 2 hjul fram och ett bak. de är bäst. Samuelo fick en förra sommaren då han var straxt efter 2. Jonatan fick en för någon vecka sedan. De cyklar som 17 här hemma :-)

3hjulingar har mina killar aldrig haft. De brukar vara så himla tunga och tröga att cykla på när de är små.

2011-04-07 @ 10:46:15
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Giia

Jag tror att det är exakt den cykeln som finns på Barnens Hus nedsatt till 349 kr nu. :)

2011-04-07 @ 11:28:28
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0