Stolt!

Är så otroligt stolt över min lilla plutt. Idag badade vi och han är alltid kissnödig efter att han badat, ofta hinner vi inte få på honom blöja innan han kissat på golvet. Därför lyfte jag honom direkt från badkaret till pottan. Och yes! Det hamnade i pottan istället för på golvet. Och nu skulle jag byta till nattblöja efter kvällsmaten. Han gick då in på toaletten och "pekade" mot pottan. Frågade då om han skulle sitta på pottan och han svarade ja. Så jag tog av honom blöjan och han satte sig och kissade på pottan! Och varje gång han kissar på pottan så säger han att han är "dutti" :-) Och det är han minsann!

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Aw :D Vad duktig han är <3

2011-04-15 @ 20:47:06
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0