Ojojoj!

Det är pysseldagarna jag vill ta semester på ;) Nej jag skojjar bara :) vi hade tre grupper med elever som kom efter varandra. De hade ca 1 timme på varje station. Första passet blev halvt misslyckat för vi skulle haft limpistol, men det visste vi ju inte förens vi gjort misstag ;) Så de följande passen gick smidigare just eftersom det problemet var löst! Efter första passet ville jag bara hem, men sen fick vi struktur på det hela ;) Men jag är VÄLDIGT trött idag ;)
När jag kom hem lagade jag mat på den nya spisen som kom igår :D Idag gjorde jag en rätt som krävde TRE kastruller/pannor. Men ni ska inte tro att jag använde tre plattor, jag har fortfarande inte vant mig ;) Nej men det var som så att kyckligen blev färdig innan riset så då gjorde jag såsen på plattan som jag använt till kyckligen! :)
Nu har jag dessutom bakat kolakakor :) Imorgon ska jag paaaaacka :D Och hämta ut pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0