Ny älskling

Jag har glömt att berätta om min nya älskling. En Acer Aspire One! En dator alltså. Min lilla dator gick ju sönder och sen fick jag vara utan i flera veckor och sen blev den utdömd så jag fick en ny :) Den är visserligen inte vit som den gamla, men batteritiden är 4 ggr bättre. Och det är Windows 7, tyvärr bara Starter så jag kan inte byta bakgrundsbild, men ja, smällar man får ta antar jag.
Peter tycker också om min dator så det är bra :) Nu har jag dock problem med att jag inte kan installera Open Office, sidan säger att det är fel. Tjoho eller nått. Men det beror ju inte på min dator. Förlåt, min älskling ;)
Nu skulle jag bara vilja vänja mig vid att ha praktik så jag inte är toktrött klockan nio på kvällen! Imorgon är det matematik för hela slanten. Typ i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0