Dagens shopping!

Detta köpte jag till Charlie idag :D
Underbar T-shirt med Barbaskön :)
Likadan med Blixten McQueen på. Lite nostalgi efter som "Bilar" var den första filmen jag och Peter såg på Bio :)
monstertröja :D
Ett annat monster :D Dessa fyra kom från H&M :)
Småtestar hur långt jag får gå för Peter, det är nämligen rosa kanter på T-shirten ;) Tyckte den var mysig :) Och denna är från Polarn och Pyret, nu när Charlie är såpass gammal så kan jag kosta på mig att köpa dyrare kläder till honom. Han kommer nog äta sig igenom ett par t-shirts.
Också från P.o.p, Glassar :D:D:D Enda sättet jag gillar svart på barnkläder, när det finns många andra färger på tröjan :D
Dessutom köpte jag ett par svarta jeans med vita döskallar på och en blå fleecetröja på Lindex :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0