Bra skit!

Bytte blöja på Charlie inför att han skulle sova och insåg att det fanns inga blöjor. Hade redan tagit av den han hade så jag satte honom på pottan och sa något i stil med; "Vänta här medan jag hämtar blöjor". Sagt och gjort, när jag kommer tillbaka sitter han kvar och har t.o.m kissat på pottan :D Han är så duktig Charlie, han gör något i pottan minst en gång i veckan. Och han vet att man "ska" kissa på pottan eller hur man säger. Han vet att han får massa beröm om han kissar på pottan så man sätter honom där försöker han verkligen! Jag vet ju att det är långt kvar till att han är blöjfri, men steg nr 1 är ju att han ska bli vän med pottan och det är han ju onekligen.
Men jag måste visa ett av mina bästa köp. Ett sånt där som man i efterhand tänker; "Gud vad bra att jag la extra pengar på det här!" Nämligen just pottan!;
Det är en pottstol som ger bra komfort osv. Det vita är själva pottan och är borttagbar. Detta gör det oerhört lätt att tömma den. Man tar loss den, tömmer innehållet i toan och sköljer ur den. Klart och inte det minst krånligt! Däremot kanske den är lite jobbig att ta med om man ska till mormor eller farmor, men då kan man köpa en billig extrapotta att ha i bilen. Men som sagt, den här är värd en hundralapp extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0