Vinteroverall

Imorgon har jag råkat satt Charlie på halvdag på dagis, hoppas det fixar sig med studiegruppen iaf. Sen tänkte jag att vi ska åka till ICA Maxi, dom har extrapris på fleeceset och det är bra att ha som lager två i vinter. Visst, han har fleecetröjor, men inga byxor. Sen är det nog läge att köpa overall. Är så kluven bara... Ska man lägga 100 kr extra för att få testvinnaren? För grejjen är såhär, först tänkte vi testa lindex. Men när det bara skiljde 100 kr till didriksons tremblant så tänkte vi att då tar vi den. Men nu skiljer det bara 100 kr mellan Tignes och Tremblant och tignes var den som vann. Hmm. Får fråga i affären vad dom tycker. Men dom kommer väl bara vilja att jag köper den dyrare... Jadu... Jobbigt är det iaf. Ska iaf försöka få tag i en röd. För då kan man spara det till ett eventuellt syskon. Inte för vi planerar några på ett par år, men iaf. Sen tycker jag röd syns mer.

Men dom blå färgerna som är på Charlies vindjacka är underbara, klarblått och turkos. Till och med dagispersonalen sa att den var fin ;-) Nöjd som tusan :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0