Vinterkläder

Nu är lite införskaffat till vintern. Blev en Didriksson Aspen. Det var den enda didriksson overallen jag hittade i storlek 80. Och jag tror den kommer räcka hela vintern, lite stor är det allt ;-) Och sen växer Charlie inte så mycket nu för tiden så det ska gå bra. I en storlek 90 hade han drunkat. Så ja, den ska nog bli bra, samma vattenpelare och grejjer som testvinnaren så :-)

Sen blev det ett par vantar från Didriksson också. Sånna som går upp för halva armen och han blixtlås. Blir kanoners!

Sen köpte jag även två uppsättningar underställ på Stadium. Så detta har vi än så länge inför vintern:

* Underställ
* fleeceset till mellanlagret
* skalkläder (t. ex om man bara ska sitta i bilen räcker det med en fleecetröja och skaljackan)
* Overall
* Tunna vantar
* tjocka vantar
* tunn mössa
* tjock mössa
* fusk polo
* vinterskor

det är ju fortfarande lite kvar att köpa men det löser sig! Iofs är det typ bara raggsockor jag kommer på just nu ,-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0