Sover

Charlie sover för andra gången nu. Han dricker bra med vatten så det är bra :-) Kissar gör han också så han klarar sig. Inget kräk sedan tre i natt. Blir dock fortfarande hemma med honom hela veckan. Egentligen är det ju så att dom ska vara hemma 48 timmar från sista kräket eller diarrén och om inget kommer nu så innebär det att han skulle kunna vara på dagis på fredag, men jag vill inte chansa.

Trodde han var sjuk igår för han blev varm och sov klockan fyra på eftermiddagen men sen var han jättepigg och glad så tänkte att han bara var trött. Men igår natt vaknade han på natten så jag gick in och hämtade honom. Sen vid två tiden vaknar jag av att han försöker kräkas. Klockan två på natten hinner man inte tänka så mycket så allt jag tänkte på var att tvinga honom att ligga på sidan. Torka torka torka. Sa då till Peter:
- han har magsjukan.
- Jaha, hur vet du det?
Hmm, svååårt ;-)

Sen somnade jag om en halvtimme eller så innan det var dags igen. torka torka torka. Sen sov vi tills imorse. Ringde till dagis och sjukanmälde honom. Gett honom vatten och nu när han vaknar ska han nog få lite välling. Men det är gött att han dricker som han ska i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0