Sova

Idag har Charlie gjort allt bak-och-fram. Han vaknade klockan 5 imorse (tack älskling för jag fick sova) och var jättetrött hela förmiddagen på dagis. Han till och med höll på att somna jämnt innan lunch. Sen blev jag klar med pluggandet runt lunch så jag kunde inte hämta honom då utan fick ju vänta till halv två då han brukar ha vaknat. Bara det att han bestämde sig för att sova en extra halvtimme idag ;-) Så ja... Bak-och-fram vill jag lova ;-)

Jaja, that's life :) Imorgon är det fotografering :-) Passade på att fråga idag och det är även individuella kort :) Wiho :-D Har inga sånna kort sedan han var tre månader så det blir toppen :-D Måste bara skaffa ramar och sen leta upp det förra kortet :-) Sen ska jag komma på vilken vägg i hallen som ska vara fotovägg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0