Söndagsmiddag

Idag till mat blir det:

Marinerad stekt fläskfilé med potatisgratäng och fetaoströra. Mums säger jag. Nu är det iofs tre timmar kvar tills vi ska äta, men jag läääängtar :-D öppnade frysen och kollade vad vi hade. Nej men oj då, flaskfilé har vi! Passar bättre en söndag än en tisdag så det fick det bli :-) Lite lyx måste man ju få .-)

Verkar dock som det bara blir jag och Charlie som äter när vi ska äta, men that's life :-) Peter blir nog nöjd med att han dels får det till mat, även om det är micrat och sen får han det till matlåda imorgon också :-) Förhoppningsvis räcker det till mig med :-D Till matlåda alltså ;-)

Nu ska jag dricka kaffe :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0