Sluta skicka er reklam

Kära Sverigedemokraterna, att skicka er reklam till mig är slöseri på resurser. Eller ja, alla partier kan sluta skicka reklam till det här hushållet för vi vet båda vad vi ska rösta på. Hoppas Mona får chansen att styra vårt land. Så, nu vet ni vad jag röstar på :-) Däremot är jag lite ledsen över att KD är blåa, för deras familjepolitik är grejt! Men, en sånt "litet" parti får inte vara med och bestämma ändå. Då är det ju såklart mycket bättre att låta folkpartiet ta hand om skolan... Hmmm... DET enda partiet som tycker att skolor borde ha möjligheten att förbjuda burka. Alla andra partier sa att det var att skapa en lag för att ta bort ett problem som inte finns.

Nej men som sagt, socialdemokraterna kommer få min röst nästa söndag och jag kommer nog kolla på valvakan. För jag vill att dom röda vinner och jag vill att sverigedemokraterna håller sig lååååångt bort från riksdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0