Sådå

Ja, nu är man färdig med dagens skolarbete. Kan dock inte hämta Charlie nu för han sover. Skitpraktiskt att vi har den här uppgiften i studiegruppen för ingen kunde allt i morse, men alla kunde något så nu kan vi det mesta :-D Det är bra :-D

Charlie hade sin första dagisfotografering i morse, hoppas den gick bra :-) Han fick ha skjorta på sig dagen till ära :-) Tycker det är så kul att han är så med i gemenskapen trots att det inte ens gått en månad. För jag hämtade honom en dag precis när dom skulle gå från lilla till stora gården. Och direkt fattade han att han skulle gå dit och följde med dom andra :-) Tycker det känns skönt. För eftersom det är en förskola där dom har blandade grupper kan det ju lätt bli att tre-fyraåringarna tycker att Charlie är jättejobbig. Men det verkar gå bra :-) Idag fick han ett stort välkomnande av dom tjejer som redan kommit. Och direkt jag gick så kom bästisen också så det gick nog bra :-)

Nej nu ska jag dricka kaffe, äta lite kladdkaka och vänta på att klockan går. Kolla i frysen vad vi ska äta idag ska jag göra också :D

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Önskar er en underbar fredag!

2010-09-17 @ 15:21:05
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0