Så bra!

Imorgon har vi ett obligatoriskt moment. Inte nog med att det är obligatoriskt, det verkar väldigt intressant också. Det är Levande Historia som ska hålla föreläsningar om rasbiologi. Trodde jag skulle missa det... Men Peter är supersnäll och åker tidigt i morgon bitti för att kunna komma hem och lösa av mig. Dessutom är han ledig på fredag för han ska till tandläkaren klockan ett vilket gör att jag kan vara med halva dagen. Och jag hade inte tänkt gå på den andra halvan iaf för det är ett studiebesök på NWT, har redan varit där två gånger. Behövs inte en gång till... Då spenderar jag hellre tid med min Prins :)

Det är inte alla gånger vi kommer kunna lösa det såhär, så därför är jag nöjd när det väl händer. Idag missade jag inget i skolan för vi hade hemstudier så det får jag fixa i helgen när Peter är hemma :-D Och det är lite svårt att hitta barnvakt till en magsjuk unge. Låter inte ens någon vara barnvakt när han är magsjuk. Vore en annan grejj om han hade feber eller var förkyld. Men jag önskar ingen magsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0