Dagen

Dagen började med sovmorgon, ibland vet man att man har världens bästa son, även om alla barn så klart är lika bra! Sen fick vi sätta fart med allt vi behövde göra för Peter hade bokat in en försäljare som skulle sälja en dammsugare genom att städa en säng, soffa eller matta. Sen kom han runt halv elva. Och han åkte inte förens halv tre så min loppistur på IKEA var ju bara att ställa in... Men vi åkte iaf till IKEA och köpte lite smått och gott. T. sx gardiner till Charlies rum. Blev dessa:


Lite tråkiga kanske, men grejjen är att jag har hittat ett tyg jag vill ha som gardiner men just nu har jag inte tid och ork att sy dom så dessa är en nödlösning sålänge. Dom första gardinerna vi köpt till den här lägenheten ;-) Tänkte först köpa blå men insåg att hans rum redan kommer bli ganska blått så då blir grönt bra :D

Sen fick han även en nattlampa, mest för min skull. Tycker inte om att gå in till honom på natten när jag inte ser vart jag sätter fötterna. En sån här blev det:


Sen köpte vi även en likadan till mig eftersom jag är lite smått mörkrädd :) Skulle även kolla på deras babyvakt som det vore bra att ha ibland och flera säger att IKEA är väl värd sina pengar (250 kr). Men den var slut. Kollade även vilket mammutbord vi ska ha och det blir det blåa som jag redan skrivit om.

Efter ikea åkte vi till farmor och farfar för att hälsa på. Sen åkte vi hem igen och nu sitter vi här :-D

Och nej, vi köpte ingen dammsugare. Den var skitbra och allt det där, men sällan att jag betalar 40 000 för en dammsugare. Som Peter sa: "För dom pengarna ska den fixa guld".

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Åh ni hade dom hemma, ja den är verkligen kanon. Men som sagt, för dom pengarna kan man göra mycket annat skoj :P Men skulle jag få en gratis, skulle jag inte tacka nej.

2010-09-05 @ 09:04:38
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0