Dagen

Dagen började med att alarmet ringde på mobilen. Tjoho, ännu en dag man får gå upp tidigt ;-) Men jaja :-P Sen insåg jag ganska fort att köttfärsen som låg i kylen var tvungen att frysas in och fick ställa mig och dela upp den samtidigt som Charlie fick äta frukost (lite yogurt så han klarar sig till frukosten på dagis). Göra iordning honom och mig, gå med honom till dagis, åka till skolan för introduktionen i nya delkursen.

Efter skolan hem och vänta på att klockan ska bli halv två så han vaknat. Går till dagis, inte hade han vaknat inte :P Men efter ett tag vaknade han :) Gå till bussen, åka till bergvik, möta Jennie, shoppa lite på Maxi. Blev två fleeceset, ett grönt och ett blått. Och en fuskpolo :-) Gick och spanade på stortbutikerna efter hans overall men den fanns inte. Nehe. Köpte rengörning på apoteket och sen åt vi innan vi åkte hem igen.

Jennie följde med hem, eller ja, hon hade bilen så hon kom hit först :-) Snackade lite, la Pussel med Charlie osv :-)

Sen när hon åkte hem betalade jag räkningarna. Inte en superkul månad, men över förväntan bra då många halvårsräkningar kom. Helt okej :-) Kunde även sätta undan ett par tusen till bröllopet :-)

Ja det var idag det. Får se vad som blir imorgon, eventuellt in till stan och leta efter Charlies overall. Men först skola då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0