Barnens hus, Ikea och Willys

Oj, haft en heldag nästan med Anna och Lukas :D Mysigt :D Först kom anna och hämtade mig, sen åkte vi till Barnens hus för jag ville dels klämma på lite vagnar och kolla deras erbjudande på åkpåse. Egentligen skulle jag nog köpt åkpåsen vid närmare eftertanke, men jaja :D Shit happens. Har ju åkpåsen från förra året.

Köpte iaf magner med siffror på så han kan pyssla i köket. Sen åkte vi och hämtade Lukas. Efter det bar det iväg till Ikea där Anna shoppade loss. Jag köpte inte så mycket. Det här köpte jag:
2 sånna till Charlies rum :D
Gosedjur till Charlie. Tyckte han var värd det :D
Utdragbar grejj att källsortera i. köpte även två "byttor" till. Så i där har vi glas och metall :-) Vuxenpoäng :-D

Sen bar det av till Willys för storhandling. Tror vagnen blev lite fullare när jag fick gå själv ;-) "Hmmm, skinka kan ju vara bra, tänk om jag gör en skinksås" Ja, ni fattar :-)

Sen kom jag hem, packade upp och in varorna innan jag blekte håret. Har ingen bild just nu men får jag säga det själv tycker jag det blev snyggt. Ljusare samtidigt som det ser naturligt ut. Inte gulblont eller platina. Utan lite naturligt ;-)

Usch tusan vad jag ångrar att jag inte köpte åkpåsen!

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha, du får inte storhandla så mycket! Anna hade med sig några fiskassar hem :P

2010-09-26 @ 08:15:02
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0