Älskar dagis

Har jag nämnt att jag älskar Charlies dagis? Dom är väldigt bra på flera punkter:

  • Dom berättar om blöjan är nybytt eller om dom inte hunnit (blir lätt att jag råkar hämta innan bytet efter vilan)
  • Är blöjan inte bytt får man byta jämnt innan man går om man vill
  • Dom tar sig tid att berätta hur han ätit, vad han åt, vad han inte tyckte om osv.
  • Bra personal
Sen inte nog med det, dom sa till mig förra veckan att han kunde nog behöva mockasiner för han glider på golvet. Så igår bestämde jag mig för att gå och köpa det. Så jag frågade på dagis när jag hämtade plutten om det var något mer han behövde. Och i nuläget har han allt, men dom tipsade om vilka vantar som brukar fungera bäst osv. Helt underbart för mig som bortkommen förstagångsmamma!

Så jag är VERKLIGEN supernöjd med Charlies dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0