Vad gör man?

Vad gör man när katterna verkar tycka att kattlådan är en onödig sak... Jag tror dom gör uppror. Fast jag är inte säker. För det har gått från att dom kissat på Charlies saker till att dom nu kissar breve kattlådan eller bajsar vid ytterdörren. Skönt iofs att veta vart man ska leta, men det är tröttsamt. Jag orkar inte så mycket mer nu faktiskt. Dom är världens sötaste katter men jag orkar verkligen inte. Vi har fått tips om att det kan vara urinvägsinfektion. Men det stämmer inte i det här fallet, för vid urinvägsinfektion skulle det ju nästan alltid vara kiss någonstans, nu är det med flera veckors mellanrum ibland. Det är helt enkelt för att dom kan. Feliway testar vi just nu, men jag märker faktiskt inget alls.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...

Kommentarer
Postat av: Zarah

Men om barnet är så långt att huvudet är ovanför ryggstödet kan det bryta nacken i en krock, och om han är "stabbig" och inte får plats i bältet ordentligt. Nej, nu får du ge dig. Ta och vänta du tills du har ett barn som är tre år 1 meter lång och väger 22 kg. Jag har nog varit mamma längre än dig och har mer erfarenheter än vad du har.



Dessutom så REKOMMENDERAR de till 4 år, men som hon jag pratade med på köpbarnvagn så ska man inte klämma ner en unge i en bilbarnstol och ryggstödet ska skydda huvudet. Barn ska dessutom sitta i bilstol/bältesstol tom 12 års ålder egentligen för då är bäckenet färdigutvecklat, men hur många gör det då? Och hur många får plats? Jag var över 170 när jag var 12, skulle jag sitta med nacken böjd och huvudet uppkört i taket då?

2010-10-26 @ 17:04:04
URL: http://fluflu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0