Trött pluggdag

Har två pluggdagar nu innan jag har en hemtenta. Det är väl helt okej om det inte vore så att jag är påväg att bli förkyld. Ont i hela kroppen, "tung" och börjar känna av halsen... Trött är jag också för igår kunde jag inte somna för jag låg och oroade mig för Charlie. Varför vet jag inte, men jag blev bara orolig. Tror det har med hostan att göra. så tillslut hämtade jag in honom till oss. Åh vad jag fick sova då ;-) Då skulle ju han ligga och sparkas och prata. Men jaja, tillslut somnade han.  Och då kunde även jag somna, för då hade jag ju koll :-) Jag brukar aldrig vara sånhär, men just i natt var jag verkligen paranoid.

Imorse vaknade jag av att Charlie låg på mitt bröst. Och på min mage hade jag Turbo, lite trångt blev det ;-)

Men nu har vi gått upp (det gjorde vi vid sjutiden), har lämnat Charlie på dagis och börjat plugga, nu tar jag en micropaus annars går det aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0