Tjoho!

Jag måste bara få skrika ut min glädje lite grann :-D Vecka 47-50 så har jag VFU, även kallat praktik. Vi har fått som uppgift att vi ska anordna ett studiebesök för klassen vi är i. Lite smått korkad som jag är har jag lagt det problemet åt sidan, men nu är jag på G. Eller nja, jag är typ färdig ;-)

Jag började med att mejla min VFU-samordnare som berättade vilken lärare som skulle bli min handledare. Hon i sin tur berättade vilka dagar som inte passar för ett studiebesök, och dessutom vilket studiebesök som skulle vara bra. För visst, jag skulle ju kunna tvinga iväg dom på ett studiebesök i ett stall om det nu är vad som intresserar mig, men nu är det så att dom har ett tema nu och då fanns det ett företag som passade bra att besöka under det temat. Ska jag ta tid av deras undervisning är det ju bra om jag håller mig till temat.

Så nu har jag ringt företaget och bokat ett studiebesök. Tjoho! Då ska ni veta att det är över en månad kvar till jag går på VFU och så har jag fixat det :-) Så ja, jag känner mig ganska bäst nu! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0