Smart

Idag var jag väldigt smart. Charlie ska lämnas 08:30 på dagis, alltså skulle jag upp runt 7. Därför ställde jag klockan på 6 så kunde jag snooza och ligga och dra mig. Oerhört smart. Men imorgon gör jag inte så ;-) Bussen åker klockan sex och jag tänker nog inte börja vakna vid 4a tiden ;-)

Nu har jag däremot hittat ett problem. Charlie kan öppna svalen... Jaha... Får se vad som händer ;-)

Idag blir det skola. Lektion fram till 12 sen ska vi hålla på med grupparbetet tänkte vi. Eftersom jag är den enda som åker till Sthlm från min grupp så är dom nog lite ledsna över att vi inte kan hålla på under ons-tors ;-) Men för att gottgöra det sammanfattade jag den faktan jag fick igår när jag kom hem så vi kanske har en början där ;-) Ska ta med mig datorn iaf :-)

Sen klockan 4 kommer mamma och hämtar Charlie. Åh vad jag kommer sakna honom. Han kommer ju ha jättekul, det vet jag redan, men jag kommer ju känna mig halv! Men, han kommer ju tillbaka på fredag :-) Och då kommer han vara jätteglad att se mig, det är positivt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0