shoppat

Igår lämnade jag plasma och jag hade även innestående poäng så jag tog ut mina poäng i presentcheckar. Tänkte jag skulle ta dom och köpa något jag egentligen inte behövde. Eftersom det var pengar jag inte räknat med. Först kollade jag polarn och pyret eftersom jag aldrig tycker jag har råd att handla där, men för dom pengarna skulle jag enbart få en långärmad t-shirt och jag hittade ingen som talade till mig. Jag kollade alltså till charlie ;-) Och på HM hittade jag heller inget som sa WOW. Men på lindex hittade jag en pyjamas. Där fuskade jag lite egentligen för han behöver ju pyjamaser. Egentligen skulle jag ju köpa något onödigt ;-) Men ja, den sa: "Den ska vi ha!". Den här blev det:


Blå/grå med traktortryck på :-) Supermysigt tyg dessutom :-)

och idag var vi på stadsvandring och då åkte jag och Åsa in till stan lite tidigare. Vi hamnade på Kappahl och eftersom Åsa hittade så mycket fint var jag tvungen att kolla jag med. Hittade då en svart t-shirt med "Bilar" tryck :-) Hittar ingen bild på den eftersom jag köpte den på REAn men iaf ;-) Söt var den :-) Roligt att kunna köpa ett sånt plagg eftersom den första bion jag och Peter såg var just "Bilar". Då hade vi varit ihop i 2 dagar. Så ja, sött på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0