Redovisning

Idag hade vi redovisning. Gött att ha det gjort, nu är det bara tentan kvar att fokusera på. Skööönt. Intressant att se hur vi alla fick samma instruktioner men ingen redovisning var den andra lik. Roligt :-)

För att prata om något helt annat så vill jag ha ett till barn. Alla går med magar eller gosar med bebis. Men nu är inte läge för det. Så då är mitt mantra just för tillfället: "När jag får nästa barn om typ 8 år (ja, lite överdrivet) så har alla andras barn blivit stora så dom är avundsjuka" ;-) Haha :P Nu är inte läge för ett barn till, jag vill komma ut i arbetslivet först. Så för att lugna alla som läser, jag ska gå klart skolan och jobba ett tag innan det ens är tal på det :-)

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Bah, tråk-Malin :P

2010-10-13 @ 17:52:52
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0