Oj!

Hm, jag sitter hemma utan barn. Vad är det här? Hur gick det här till? Jo det vet jag ju, han är ju hos sin mormor. Inga rutiner mer idag för min del betyder det ;-) Men ska snart börja med maten så jag kan se alla mina tv-program. Men jag vet inte hur jag ska få allt att gå ihop ;-) Klockan 19 är det biggest loser, kl 20 superstars och 21 desperate housewifes. Hm. Och jag ska alltså: laga mat, diska och packa. Dock tror jag inte jag behöver packa så mycket. Ska ju bara vara borta en natt så det blir rena underkläder, lakan och sånna saker (för vi ska vara på vandrarhem). Så det löser jag nog i en reklampaus :-) Så hoppar jag över superstars för det finns på tv3play :-)

Nej, nu ska jag börja med maten ;-) Hej med er. Och sakna min plutt ska jag göra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0