McDonalds bojkott

Just nu är jag ganska förbannad. Såg förut McDonalds reklam om att dom nu har böcker i Happy Meal (för er som inte äter på donken är det alltså barnmenyn). Och dom avslutar reklamen med att säga: "McDonalds, Sveriges öppnaste resturang". Ursäkta? Ni gör reklam för att ni har böcker som ska lära barnen svenska men ni väljer medvetet att göra ett grammatiskt fel i reklamen? Nu bojkottar jag er. Egentligen skulle jag vilja bojkotta "3" också för dom säger: "Sveriges nöjdaste kunder", men jag har tyvärr ett år kvar av helvetet.

Nu kan man ju bara hoppas på att Burger King också gör något fel så man inte kan äta snabbmat ;-)

McDonalds, jag kommer tillbaka till er när ni säger: "Sveriges mest öppna resturang" eller byter slogan. Tre, jag kommer inte tillbaka till er någonsin med er usla täckning! Så för min skull behöver ni inte ändra slogan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0