Lite sällskap

Väntar på att "Lite sällskap" ska börja.

Imorse började lite roligt. I kalendern hade jag skrivit att jag skulle lämna Charlie på dagis klockan åtta. Så då var jag ju helt inställd på det. Sen ser jag på facebook att en kurskamrat skriver att hon snart ska till bussen. Kollar schemat. Tusan också, börjar 8:30. Stressringer till dagis och säger att jag lämnar honom tidigare, stressar iordning honom. Väl på dagis säger läraren att han är schemalagd från 7:20. Springer hem, hämtar cykeln, cyklar in till stan och hinner precis med bussen. med fem minuter till godo hinner jag ;-)

Är nöjd nu när vi plockat upp den stora vagnen. Nog för att den är klumpig och stor, men det är skönt att se sin pöjk igen ;-) Charlie verkar njuta mer också. Fast det känns som jag fastnat i en blå värld. Vagnen är turkos, charlies jacka är turkos, vinteroverallen som han inte börjat med ännu är turkos. Vantarna är blå och höstskorna är blå ;-) Lite blå är han allt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0