Kaffet slut

Kaffet är slut och jag vet inte när butiken vid pizzerian öppnar. För jag cyklar inte till pekås i det här vädret (dvs kallt). Räcker med att jag cyklade dit igår.

Ja, kallt är det iaf. Men nu har solen vaknat, den var inte vaken för en halvtimme sedan när jag lämnade charlie på dagis. Han var lagom glad på mig så som jag klädde på honom ;-) Först underställ, sen fleecesetet vi köpte på Maxi och sen skalkläderna. Det borde räcka nu tycker jag, speciellt med tanke på att dom ska inte ut förens om en timme och då har solen hunnit gjort ganska mycket.

Men nu längtar jag lite efter overalltiden. För det är enklare att sätta på än dom här jobbiga skalkläderna. För Charlie tröttnar efter man fått på byxorna. Och idag skulle han bara ha en vante för han skulle ha tummen i mun ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0