förvirrad.com

Usch den här veckan har jag varit förvirrad utan dess like. I måndags kollade jag på ett gammalt schema och lämnade Charlie försent på dagis. Ingen fara skedd där men jag fick ju stressa som attans för att hinna till skolan. Kom på ungefär en timme innan vi började att jag började en annan tid. Stressa på Charlie ytterkläderna, gick med honom till dagis, hem, cyklade in till stan och åkte bussen till skolan. Kom fram med fem minuters marginal.

Igår istället lämnade jag honom en halvtimme för tidigt. Men ingen fara skedd där heller för på förskolan vill dom att han kommer antingen 8:15 eller 9:00. Inte mellan där. För då äter dom frulle.

Idag var jag nog inte lika förvirrad, men då blev jag förbannad på läraren istället ;-) Han hade för mycket åsikter om friskolor, och en lärare ska inte göra så anser jag. Och vår redovisning var den enda han la sig i. Vilket jag finner otroligt oproffosionellt. Något att skriva på kursutvärderingen.

Nej, nu ska jag dricka kaffe :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0