Yey!

Nu har jag fått hem min Charlie och diskat :D

Han är så söt Charlie :P
Jag: Vad gör du Charlie?
C: Pappa!
Jag: Tänker du på pappa?
C: Mmm
Jag: Du vet, idag är första dagen den här veckan som pappa inte kommer hem
C: Kollar konstigt på mig
Jag: Men du har ju mig?!
C: Lyser upp i hela ansiktet och döljer det "generat"

Verkar ju i alla fall som han tycker om mig ;-) Och eftersom han inte har så jättestort ordförråd (även om jag var nöjd vid "mamma") så måste man ju försöka läsa in så mycket som möjligt i kroppsspråket. T. ex när jag stog och diskade så kom han och kramade mitt ben. Inte som att "ta upp mig, jag är ledsen" utan mer "mamma, jag har saknat dig"

Nu ska jag gosa med min plutt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0