Väntan

Advent betyder väntan. Väntan på advent borde ju då kallas "advent på advent". Det enda jag väntar på just nu är Peter. Då finns det äntligen kaffe i huset igen :D

Tror Charlie sa "borta" förut. Han satt och slog sin leksakstelefon i bordet jättehårt och jag sa till honom flera gånger utan resultat. Då tog jag den och la den på stolen bredvid mig. Då säger han: "Borta!". Så om han inte sa det så stämde det bra in iaf :P

Nu ska jag snart bada den lilla terroristen. Just nu skulle jag önska att jag bara var en av fyra föräldrar eller något ;) Det är så jobbigt med den här testingperioden. "Hur länge ska jag inte lyssna för att h*n ska ge upp?". Men som tur är så är han ju väldigt söt också :)

Kommentarer
Postat av: Lucke

vad fin header :D

2010-11-26 @ 17:55:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hoppas du haft en bra dag så här långt!



Vill du ge bort nåt personligt i julklapp? Jag har just nu en tävling sponsrad av Sumopix.com på bloggen.



Svara på en enkel fråga och du har chans att vinna presentkort till ett värde av 300:-



Funderar även på att lotta ut inbjudan till Bloggsvar inom kort!



Ha en fortsatt trevlig kväll!



2010-11-26 @ 18:34:37
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ursäkta en besserwisser, men advent betyder ankomst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0