Trött

Andra dagen på VFUn idag och jag har fortfarande inte vant mig :P Trött som bara den! Jag går upp halv sex på morgonen för att hinna och jag kommer hem runt halv fem. Jobbiga dagar är det. Men, det är ju så det är och så det kommer vara. Men med tank på hur bra skoghallsbussarna går nu så förlorar jag inte så mycket tid. Det är på morgonen bara.

Jag håller för fullt på att planera lektioner. Jag ska ha ett par stycken om man säger så :P Men det är bara bra. Det är ju därför jag är där. För att lära mig. Det här är min chans att ha undervisning och någon sen kan berätta för mig: "Tänk på det här...". När jag är ute i arbetslivet går inte det :P

Nu ska jag dricka upp min kopp med o'boy och imorgon är det en heeeel dag med mönster! det ni ;)

(Måste ju säga, det är helt underbart. Inte nog med att VFUn krockar med Luciaträningar, den krockar med utvecklingssamtalen också. Spännande att se hur mycket jobb som egentligen ligger bakom ett 45 minuter långt utvecklingssamtal.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0