sugen på att handla?

Jag vill ha en louis vuitton väska. Men jag har inte råd. Men kollade för skojjs skull på internet. Det ska man inte för man kan omöjligt hitta en äkta väska där. Eller ja, någon kan ju sälja en på blocket eller tradera men då ska man ha ett väldigt bra öga för att se skillnad på kopia och äkta. Men i alla fall. Hittade en hemsida där det var typ 80% rabatt. Funderade på hur dom förklarade det så jag gick in på "Vanliga frågor".

2.Hur att beställa?
Först måste du välja de produkt som du älskar, det andra du hångla storlek, sedan klickar du på knappen "Lägg i varukorgen", så skorna har köpt. Om du vill köpa annan sak, kan du klicka på "Fortsätt handla". Annars kunde du släppa "Gå till kassan", det tredje behöver du ut den information som vägbeskrivning, sista steget är på "betala med paypal". När du har avslutat din betalning, då kommer våra servicer skicka din storlek form och bekräfta din klänning färg.


För det första. Grammatiken sticker i mina ögon :P För det andra vill jag inte hånga storlek och vad har klänningens färg med väskan att göra?

3.Vad är din återvändande?
Vi har 7 dagar tillbaka policy.If du inte är nöjd med varan, kontakta servicepersonal på online eller via e-post. Du måste skicka bilden av objektet till vår brevlåda. Vi ger dig avsändaradressen när vi bekräftar problemet med kvalitet, kommer vi att kräva 10% förnya avgifter per par om vår


Jag fattade noll! eller ja. Brevlådan vill ha en bild. Men vad menade dom med 10% nya avgifter per vår?

Jag misstänker att dom använt sig av google translate :P Men att det blev SÅ obegripligt är helt otroligt. Typ som att dom skrivit på engelska först (fast dom själva talar ett annat språk) och redan där skrivit fel och sen översätt till svenska.

Behöver jag säga att jag inte kommer köpa en väska därifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0