Roligt

Peter har en gammal kista som mamma gjort iordning åt honom. Den kom aldrig längre än att den står i hallen. Förut när Peter skulle dammsuga satte jag mig på den av någon anledning. Då kommer Charlie och ska också sitta. Så där sitter vi under hela tiden Peter dammsuger. Vi gosar med den blåa nallen han fått av iida och Alvin, gosar utan den blå nallen och pratar om dagen. Eller ja, jag pratade om dagen, Charlie kan likagärnat räknat ekvationer, jag förstår ändå inte ;)

Egentligen, den här dagen har varit lika jobbig som alla andra dagar, men den här dagen var mycket enklare att ha tålamod till. T. ex när Charlie rullar runt på golvet och skriker för att han inte får leka med knivar så är man inte i upplösningstillstånd. Annorlunda, men väldigt skönt. Inte att han skriker och rullar runt på golvet utan att man fick mer tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0