Plutten

Jag blir ganska förvånad. Idag fick han mannagrynsgröt. med mjölk till. Ganska kladdigt alltså. Till middag sen fick han kött och klyftpotatis. Det vill säga mindre kladdigt. Han spillde lika mycket båda gångerna. Tycker att gröt borde vara jättejobbigt att äta med sked, men tydligen inte.

J och jag har varit och köpt gardiner idag. Hittade bara till köket, men OJ vilka fina gardiner. Tänkte mest ta dom som en nödlösning så länge. Men dom får nog hänga där tills dom rasar isär för dom passade skitbra. Dom är lite gulbeiga och så står det massa kaffesorter kors och tvärs på dom. Enkla, som vi :D

Vardagsrummet vill jag ha en annan gardinstång till så jag väntar nog med gardiner dit tills dess, för det är två olika typer av gardinsorter. Men nu har alla rum utom två gardiner :D Hittade ett jättefint tyg till Charlie men vågade inte köpa det. För mönstret blev fel om det var för brett. Eller nått. Men får åka tillbaka någon annan gång och köpa till hans rum. Han har ju redan :) Fanns många fina barntyger, t. ex med barbapapa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0