MysCharlie :)

Peter kom hem i natt så Charlie var ju inte vaken då. Imorse så hörde jag att han var vaken och samlade kraft för att gå in till honom. Brevid hans säng står hans gåbord (en rullator med 100 knappar på) och jag hörde hur han trycka på det. Och jag visste inte om det stod nära sängen eller inte så min första tanke var att han lyckats klättra ur sängen. Men det hade han inte, han satt i ena änden av sängen och tryckte på knapparna.

Jag berättade då för Charlie att pappa var i sovrummet och sen släppte jag ned honom på golvet medan jag gick på toaletten. Sen gick jag in till sovrummet för att dra på mig byxorna. Då springer Charlie in och säger: "Pappa?" och Peter svarade :) Och när jag försökte få Charlie att gå ut därifrån så Peter skulle få fortsätta sova, men han kunde inte somna om sa han så då kröp vi upp alla i sängen :) Jag var inte mycket värd för pappa var ju där :P

Och sen fick Peter gå med Charlie till dagis för han skulle åka klockan 9 :) så fick Charlie vara hemma en timme extra :D Nu ska jag fortsätta läsa om Sveriges historia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0