Julklappar

Skrev för ett tag sedan önskelista till Charlie. Nu har jag ännu mer krav ;) Det får inte ta mycket plats. Då menar jag typ samma storlek som en gå-bil eller gunghäst. Får han fler saker som tar så mycket plats kommer vi behöva slå ut en vägg och det är inte sååå bra. Så ja, SMÅ saker fungerar bra. T. ex: bilar, kritor, pussel, duplo, böcker osv. Jag kan tänka mig att smådjur kan funka också. Ni vet sånna som man har till ladugårdar osv. Men det är inget jag vet något om. Men är det böcker får det gärna vara tunna sidor, han tycker det är roligare än tjocka sidor.

Men iaf, här är MIN önskelista om någon skulle bry sig ;) Misstänker jag får köpa det mesta själv ;)
* Nya teflonformar till ugnen. Min mamma trodde jag förstörde alla teflonformar hemma till hon insåg att dom blev repiga trots att jag inte bodde hemma. Precis som mamma har jag lyckats hitta en sambo som har svårt att förstå att man har plast i teflon...
* Strykjärn och strykbräda. Det är lite jobbigt att stryka på köksbordet med ett strykjärn från 70-talet (okej jag överdriver)
* Matberedare. Okej, jag vet, liiite dyrt. Men jag behöver en iaf. Får köpa en på annandagsrean tror jag :)

Funderar dessutom om Charlie ska få en dammsugare i julklapp. Men då tvingas jag rensa på hans rum. Fast det kanske är lika bra. Hur kan en unge få så mkt leksaker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0