Ikea

Idag fick jag anledning att gå in på Ikea. Dels för att vi hade "vägarna förbi" eftersom vi lämnade in min dator på Siba. Det fattas en skruv och den hittar inget trådlöst nätverk. Iaf, nog om det, sen gick vi in på Ikea. Andra anledningen till att jag kunde var för att kolla på köket vi tänkte ge Charlie i julklapp. Det får duga säger Peter :D Det har allt som jag kräver av ett kök och Peter går med på det bara han får göra egna vred till plattorna då det inte finns på dessa. Moderna saker som bara har knappar ;) Det var antingen det här köket eller ett plastkök och jag avskyr plastkök.

Charlie fick testleka lite och han tyckte det var roligt :) Toppen. Kollade även in lite julpynt jag hoppas finns kvar nästa vecka :D



Så ser det ut! :) Så får vi köpa till glas, porslin och redskap :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0