Gräsänka

Nu är jag gräsänka igen som jag brukar. Funderar dock på om jag överhuvudtaget kommer få sova inatt. Hmm, imorgon har vi en föreläsning. För att lättare hänga med kan man läsa en bok (som dessutom är obligatorisk till tentan). Jag skulle läsa den i torsdags men hann inte så långt eftersom Charlie blev sjuk. Och sen glömde jag bort den. Så hmm, får läsa ikväll när Charlie somnat. Bara det att jag vill se på "vem kan slå Filip och Fredrik". Fast jag kanske kan se på det på fredag när jag inte har skola och inget att läsa. Då kan jag kolla på det när Charlie sover lunch :)

Idag har vi varit till min pappa och ätit middag och så :) Mums :)

Och snart börjar jag nedräkningen till Polen :D Jag ska inte säga att det kommer bli roligt för det tror jag inte det kommer bli. Intressant är däremot ett väl valt ord tror jag :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0